خلوت من

ببه کي فردا، ايمرۊ جا بئتر ببه

خلوت من

ببه کي فردا، ايمرۊ جا بئتر ببه

بۊشؤم (برگردان ترانۀ رفتم)

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

 

 

بۊشؤم   بۊشؤم       

                                                                                                            

بۊشؤمأ کۊلبأر دوستم من

تي مرأيم هر جيگأيم من

 

مأنه-يأ مي أ آوأز, تي عشقˇ جأ هميشک

تي يأدˇ مرأ زيوم, تي تۊقأ مي بهأنه-يأ

گأگلف مي خأنه رؤخ بۊکۊن هأتؤ تأزه مأ

کي فوه گۊل تي ديمأ, مي خۊمه مئنأ

 

بۊشؤمأ کۊلبأر دوستم من

 

تي مرأيم هر جيگأيم من

بيشتأوستي-بي مي آه

فأرسه-بي مي أ فۊچۊرده حأل

هئيمي تي اۊ نأزأ

تۊ بکشه-بي مي أ نأزأ

بۊخۊدأ کي مي چۊمˇ جأ تۊ, نيشي-يأ

تي ورأ بشمأ مي ورأ نيشي-يأ

 

بۊشؤمأ کۊلبأر دوستم من

 

تي مرأيم هر جيگأيم من

أگه مي نأجه-أن جۊرأ به, چي به-يأ؟

أ تأسييأني-أن دۊرأ به, چي به-يأ؟

بۊخۊدأ کس مي حألˇ جأ وأخب نؤبؤ

کي جه غرز غم, شؤنˇ جأ مي سأم نؤبؤ

نيشي-يأ تۊ مي چۊمأنˇ جأ هلمأله

کي جه غرز تۊ مي چۊمˇ ور نيدينمه

 

بۊشؤمأ کۊلبأر دوستم من

 

تي مرأيم هر جيگأيم من

 

بۊشؤم   بۊشؤم   بۊشؤم   بۊشؤم

 

ايتأ چألشم بنأم هرکي تأنه ايجرأ بۊکۊنه

چي خألي خأندن يأ سأزˇ مرأ

أگه کسي أ چألشˇ دۊرۊن شرکت بۊکۊده

هأ پؤستˇ جير نهم

 

  • نیما رهبر (شبخأن)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی